Online Diary CeRekA aKu & kaMi: '..kenangan manis..

Sunday, August 1, 2010

'..kenangan manis..

assalamualaikum..
knok3..
ada org tak..
duduknya sy diats bangku in..
ingin menaip sbuah episod suka-suki saya..

well..
uallss dah tau kan,.
yg angah g konsert GAZA..
actoly,.
tu sebab angah punye ko-k,.
integrasi nye..
kalo tak g..
-15markah..
so..
g je la..

not bad,.
have fun..
just kena rush..
hbis kelas kul 6.00..
smpe bilik kul 6.30..
solat,mkn,nyembg..
tgok2 dah pukul 7.15..
huhuhu...
baru angah tringt yg angah tak mndi lg..
siap2,.
kul 7.30..
angah turun..

bla333...
g solt,.
ambik mknn..
(roti dgn air mineral jee,bkn nasi ayam atau piza yea..)

then mule la konsert..
bla333 lg..
dah hbs..
mls nak citer..
sbb nyanyi jeh,.
artis yg ada,.
iwan,akim,maulana,rabbani,firdaus, dgn persembahan dak2 uum..
(actoly,dak2 uum pnye lg best!!! iwan-ko tak pyh nynyi kalo tak hafal lirik k)
ok..
konsert hbis disitu..

so..
berbalik kpd entry nye..
"KENANGAN MANIS"
argh,.
konsert tu,.
sbg pembuka kpd episod manis ini..
masa utk pulang..

ok,.
dgn ksut tumit tinggi yg baru,.
angah berjalan dgn pnoh keayuan..
ketak,.
ketuk,.
ketik,.
angah pun melangkah anak2 tangga..
(sebab kalo bapak2 tangga,,angah takleh nak melangkah)
ok..
alhamdulillah,.
selamat,.

then,.
jaln lg 3,4 lgkah..
ketak,
ketuk,.
ketik..
jeng3....
tersedar je aku disitu..
aku tersimpuh ayu..
(pulak tu,.dpan segerombolan lelaki)
dlm 5,6 org..
(argh,,aku terjatuh ke???)
yg aku sdr,.
kwn angah pggil..
mira~~~
hahahahahahahahaha
aku jtoh???
dihadapan lelaki itu????
apakah..
ok..
angah bgn,,
dan meneruskan perjalann..

tibe2,.
dlm keadaan lutut yg berdarah,.
angah nak tgok le kedaan luke tu..
berpaling je ke arah kanan..
alangkah terkejutnye..
ada seorg adam,.
tibe2 bertnye,.
"mcm mane leh jatoh??"
apakah....
aku tersnyum malu..
ahakz!!!

perasaan???????????????
angah tak malu pun,.
(malu dr segi jtoh tu r,.bkn tak tau malu bnda lain.)
juz rase benda tu sweet sgt,.
it makes me smile....
laugh..
and makes me think..
that me..
amira abd molok,.
adalh manusia..
akan ada jtoh bgnnye..
akan ada kngn manis dan phit dlm kehidupan in..
sirius~~~~
tak tau nak ungkapkan mcm mane..
btw..
i still can't forgot about that..
every second..
i'll smile...
bile tringat kejadian tu,.

k..
stop here,.
bteri pun dah nak hbs..
dorg off plak plak tgkt5 nih..
geram je..

~ukhwah fillah abdan abada~
jg diri,.
jg dara...
jg IMAN..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen