Online Diary CeRekA aKu & kaMi: ~~sesalanku~~

Tuesday, July 13, 2010

~~sesalanku~~


SALAM

kadang2 aku terlupa yg aku pernah gembira bersama korang..
kadang2 aku terleka yg korg selalu buat aku ketawa...
kadang2 aku tersenyum kerana korg pernah buat aku bahagia...
adakalanya aku menangis kerana telatah korg membuat aku merinduinya...


kerna apa.....??????
kerna.........

org itu adalah org yg pernah berkongsi suka dan duka bersama aku....
org itu yg mengajar aku erti sahabat sejati..
org itu juga mengajar aku erti bersyukur dan bersabar..
dan org itu juga yg selalu mengingatkan aku tentang keimanan...


dan kepada sesiapa yg membacanya...
senyumlah....
kerana selama perkenalan....
korg semua x pernah terlintas pun utk aku lupakan...


kerna KAMI adalah aku...dan aku adalah KAMI....sedetik hati KAMI terusik..aku juga akan merasakannya.......


salam sayang,
achik_eni!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen